Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Marketingová a komunikační strategie divadla Viola
Poláček, Jiří ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Vysekalová, Jitka (oponent)
Hlavním cílem následující diplomové práce je zanalyzovat marketingovou a komunikační strategii divadla Viola a navrhnout její možná vylepšení do budoucna. Samotná práce obsahuje osm kapitol a je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvodní čtyři teoretické kapitoly se věnují vymezení pojmu marketing, marketingovému mixu, situační analýze a marketingovým a komerčním komunikacím a strategiím. Další kapitoly tvoří praktickou část práce a zabývají se divadlem Viola, analýzou jeho marketingového mixu, hodnocením stávající marketingové a komunikační strategie a interpretací výsledků vlastního dotazníkového šetření. Na základě těchto analýz jsou v závěrečné kapitole navržena doporučení na vylepšení a zefektivnění marketingové a komunikační strategie divadla Viola do budoucna.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.